מאת: עו״ד לירון ארהרדט

14/08/2022

מאמרים אחרונים

עורך דין תביעות ביטוח

ישנה חשיבות רבה לרכישת ביטוחים שונים ומגוונים, אשר יבטיחו לנו כיסוי/פיצוי במקרים של מחלה/תאונה/פציעה או כל אסון שיקרה בדרכנו (חלילה). אולם, ביום הדין רבים מאתנו ניצבים בפני שוקת שבורה בעת הפנייה לחברות הביטוח אשר דוחות את התביעות בטענות שונות ומשונות או מציעות לנו פיצוי נמוך בהרבה ממה שמגיע לנו. 

ברוב המקרים, חברות הביטוח דוחות את התביעות באופן לא מוצדק תוך העלאת טענות לא ראויות ולא נכונות. 

אם נתקלתם בדחייה על ידי חברת הביטוח, או שחברת הביטוח מציעה לכם סכום נמוך ממה שמגיע לכם עליכם להצטייד בעורך דין מנוסה ובקיא בפוליסות ביטוח ובתביעות נזיקין לצורך הטיפול בתביעתכם. 

ישנן פוליסות שונות ומגוונות ויש לבחון כל פוליסה בפני עצמה, אשר לה תנאים וחריגים שונים המשתנים מפוליסה לפוליסה ומאדם לאדם. 

לחברות הביטוח יש ניסיון רב ומשאבים רבים והם מתמודדים עם תביעות ביטוח על בסיס יום-יומי לרוב מול לקוחות חסרי ניסיון או ידע לגבי התנהלות במעמד התביעה. כמו כן, פעמים רבות חברות הביטוח לא מעוניינות לשחרר סכומי כסף גדולים ולכן מנסות להתיש את הלקוח ע"י שימוש בבירוקרטיה או במונחים משפטיים שלרוב מביאים למצב של חוסר מימוש או מימוש חלקי של הפיצויים המגיעים לתובע. 

בנוסף, בעקבות הגשת התביעה חברות הביטוח מבצעות בדיקה מעמיקה במטרה לוודא שאין עניין של מרמה. לעתים, כאשר חברות הביטוח לא מאשרות את דרישת הלקוח לפיצויים זאת לאור הסתרת מידע בידי המבוטח בעת רכישת פוליסת הביטוח, דבר אשר למעשה מבטל את הסכם הפוליסה בין שני הצדדים ומסיר את הכיסוי ופוטר את חברות הביטוח מתשלום למבוטח.

עורך דין לתביעות נזיקין מקצועי, מיומן ובעל ניסיון בעבודה מול חברות הביטוח ידע להתנהל מול חברות הביטוח והטענות השונות שיועלו כמו גם עם דחיית תביעות של מבוטחים. 

כדי לקבל ייעוץ מידי בנושא תביעות ביטוח ניתן לפנות אל משרד עורכת הדין לירון ארהרדט המתמחה בנושא. 

נהניתם? שתפו באמצעות:

מעוניין שנחזור אלייך?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם

השאירו פרטים עכשיו

לבחינת זכאותך לקבלת פיצוי התקשר/י עוד היום, ניסיון רב בתביעות נזיקין, שיתוף פעולה עם מומחים 

Call Now Button