מאת: עו״ד לירון ארהרדט

15/08/2022

מאמרים אחרונים

עורך דין נזקי גוף

תביעות נזקי הגוף כוללות פן משפטי ופן רפואי. לכן, עורכי הדין אשר מלווים בייעוץ רפואי צמוד זוכים ליתרון רב על פני חבריהם למקצוע.

ככלל, בתביעות נזקי גוף, על פי החוק, ישנה דרישה המוטלת על התובע להוכיח את פגיעתו ואת הנזקים שנגרמו לו ואת הקשר הסיבתי לתאונה/לאירוע. הדבר נעשה על ידי הגשת חוות דעת רפואית של מומחה בתחום הפגיעה/הנזק. 

חוות דעת רפואית הינה בעלת משמעות רבה אשר יכולה להשפיע רבות על תוצאות התביעה ועל הפיצוי שיתקבל בסוף ההליך. חוות הדעת הרפואית צריכה להתייחס לאופי הפגיעה, חומרתה, אחוזי הנכות שנותרו (ככל שנותרו), ההשפעה על תפקודו של הנפגע בפן האישי ובפן התעסוקתי ולקשר הסיבתי בין עילת התביעה לנזקים השונים (גופני, נפשי וכיו"ב).

בשונה משאר תביעות נזקי גוף, אשר כאמור התובע נדרש להביא חוות דעת רפואית מטעמו, בתביעות שנגרמו בגין תאונות דרכים, בית המשפט ממנה מומחים מטעמו לבדיקת התובע, הנזק שנגרם לו, ההשפעות והקשר הסיבתי לתאונה.

במקרים כאלה על עורכי דין העוסקים בנזקי גוף משמעות רבה באיסוף והכנת החומר הרפואי הרלוונטי, שכן, עבודה טובה ויסודית תסייע למומחה לקבל את התמונה הכוללת על מצבו הרפואי של התובע, הנזקים שנגרמו לו ובסופו של דבר יובילו לקבלת שיעור פיצוי הולם לנפגע.

כאשר מדובר בתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה, בית המשפט נסמך על קביעתו של המוסד לביטוח לאומי בכל הקשור בקביעת נכותו של התובע וההשפעה על הפן התעסוקתי/תפקודי.

יש לזכור כי נזק גוף כולל בהגדרתו נזק נפשי ונזק גופני

כדי להשיג פיצוי כספי הולם ומקסימלי – יש לפנות לעורך דין המתמחה בנזקי גוף אשר הינו בעל הכישורים המתאימים ואשר מלווה ביועצים רפואיים, בכל מקרה של תאונה, חבלה, חשש לרשלנות רפואית, מוות, מחלה וכיו"ב על מנת שיטפל ויאמוד את סיכויי התביעה.

חשוב לזכור – למועד הפניה אל עורך דין המתמחה בנזקי גוף ולמועד תחילת הטיפול בתיק יש משמעות רבה. לעיתים סוגיה זו יכולה להכריע את תוצאות התביעה, לכן מומלץ לפנות לייעוץ וטיפול עורך דין נזקי גוף בהזדמנות הראשונה שלאחר האירוע. 

רשאים לפנות אלינו אם נגרם לכם נזק כתוצאה מאחד מהבאים: תאונת דרכים, תאונת עבודה, נפילה ברחוב, תאונה בבית הספר, תאונת ספורט, נשיכת כלב, תאונת קורקינט, תאונת אופניים, תאונת אופנוע, תאונה בדרך לעבודה, תאונה בדרך הביתה מהעבודה וכיו"ב. 

משרד עו"ד לירון ארהרדט מטפל בכל סוגי תביעות הנזיקין ונזקי הגוף לבחינת זכאותך לקבלת פיצוי התקשר/י עוד היום.

נהניתם? שתפו באמצעות:

מעוניין שנחזור אלייך?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם

השאירו פרטים עכשיו

לבחינת זכאותך לקבלת פיצוי התקשר/י עוד היום, ניסיון רב בתביעות נזיקין, שיתוף פעולה עם מומחים 

Call Now Button