מאת: עו״ד לירון ארהרדט

28/09/2023

מאמרים אחרונים

עורך דין תאונות קשות

עורך דין תאונות קשות – מה זה?

תאונות קשות עלולות לגרום למגוון רחב של פציעות קשות, לרבות שיתוק, קטיעות, שברים מורכבים, פגיעות מוחיות טראומטיות, נזק נפשי ונוירולוגי משמעותי, כוויות קשות, עיוורון, ליקויי דיבור, אובדן שמיעה ועוד. ההשלכות הרפואיות של אנשים שנפגעו מתאונות קשות דורשות טיפול מיוחד ומומחיות וידע נרחבים. ניהול תיקים בהם מתעסק עורך דין תאונות קשות כרוך בהיכרות מעמיקה עם היבטים שונים, לרבות פוטנציאל הפחתת הגמלה של המוסד לביטוח לאומי עקב פיצויים, ניכויים מקצבאות הפנסיה, תביעות הקשורות להפחתת תוחלת חיים, הסדרי תשלום תקופתיים, החלטות בעניין סיעוד, עלויות ציוד שיקומי, טיפולים שיקומיים, טיפולים פסיכולוגיים, שיקולי בריאות ציבורית מול אפשרויות בריאות פרטיות ועוד. תיקי תאונות חמורות מצריכים לרוב פרק ​​זמן ממושך בבית המשפט ומצריכים כישורים משפטיים ברמה גבוהה, ניסיון רב בטיפול בתיקים רחבי היקף, בקיאות בהתמודדות עם עדים מומחים ועוד.

מומחיותו של עורך דין תאונות קשות

עורך דין תאונות קשות, הידוע גם כעורך דין נזקי גוף המתמחה בתאונות קשות, מחזיק במערך מיומנויות מיוחדות ומומחיות בטיפול בתיקים משפטיים הנובעים מתאונות קשות. תאונות אלו גורמות לרוב לפציעות משמעותיות, להפסדים כספיים ניכרים ולמצוקה רגשית עמוקה. המומחיות של עורך דין מסוג זה כוללת:

ידע משפטי: לעורכי דין תאונות חמורות יש הבנה עמוקה בתחום נזקי גוף, דיני נזיקין ותקנות רלוונטיות. הם בקיאים היטב בעקרונות המשפטיים השולטים באחריות, רשלנות ופיצוי במקרים של פציעות קשות.

הערכת תיק: עורכי דין אלה יכולים להעריך את המורכבות של מקרי תאונות חמורות, לקבוע אחריות ולהעריך את השווי הפוטנציאלי של הפיצוי על סמך חומרת הפציעות, הוצאות רפואיות, אובדן הכנסה ונזקים אחרים.

ידע רפואי: הבנת ההיבטים הרפואיים של פציעות קשות היא חיונית. עורכי דין בתחום זה משתפים פעולה עם אנשי מקצוע ומומחים רפואיים כדי להבין את אופי הפציעות, ההשלכות ארוכות הטווח על הנפגעים והטיפולים הרפואיים הנדרשים.

כישורי משא ומתן: היבט מרכזי בתפקידו של עורך דין תאונות קשות הוא ניהול משא ומתן עם חברות ביטוח, גורמים אשמים ונציגיהם המשפטיים. משא ומתן זה נועד להבטיח הסדרים הוגנים שמפצים כראוי את הנפגעים על ההפסדים שלהם.

ניסיון במשפט: בעוד תיקים רבים מסתיימים מחוץ לבית המשפט, עורכי דין לתאונות קשות מוכנים להעמיד תיקים לדיונים ממושכים במידת הצורך. הניסיון שלהם באולם בית המשפט מאפשר להם להציג ראיות ביעילות, ולטעון עבור לקוחותיהם .

תכנון אסטרטגי: עורכי דין לתאונות קשות יוצרים תוכניות משפטיות אסטרטגיות המותאמות למצבו הייחודי של כל לקוח. הם צופים אתגרים, מזהים אפיקים משפטיים ומפתחים אסטרטגיות מקיפות להשגת התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

רשת מומחים: במקרים מורכבים, עורכי דין לתאונות קשות עשויים לשתף פעולה עם מומחים לשחזור תאונות, מומחים רפואיים, כלכלנים, אקטוארים ואנשי מקצוע אחרים כדי לחזק ולהוכיח את תיקי לקוחותיהם ולספק עדות מומחים במידת הצורך.

סנגור לקוח: עורכי דין אלו הם עורכי דין מסורים עבור לקוחותיהם, המבטיחים כי קולם של הנפגעים יישמע, זכויותיהם מוגנות, והם מקבלים את הפיצוי המגיע להם.

בסיכומו של דבר, מומחיותו של עורך הדין חורגת מעבר למקרי נזקי גוף כלליים כדי להתמקד במצבים הכרוכים בפציעות קשות, נזקים משמעותיים ואתגרים משפטיים מורכבים. תפקידם לספק תמיכה משפטית מקיפה, להגן על זכויות הנפגעים ולעזור להם לשקם את חייהם לאחר תאונות וטראומות שמשנות חיים מקצה לקצה.

אל תקחו סיכון פנו למומחים

התמודדות של עורך דין תאונות קשות עם נפגעי תאונות קשות מצריכה אמפתיה והבנה כמו גם הבנה של מורכבות הפציעות שנגרמות כתוצאה מהן. עורכי דין העוסקים בתחום, מעניקים תמיכה רגשית ללקוחות תוך הנחייתם בתהליך המשפטי. עו"ד לירון ארהרדט, מנוסה בתחום תאונות קשות. היא ליוותה תיקים רבים בנושא, ותשמח להעניק לכם ייעוץ.

נהניתם? שתפו באמצעות:

מעוניין שנחזור אלייך?

מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם

השאירו פרטים עכשיו

לבחינת זכאותך לקבלת פיצוי התקשר/י עוד היום, ניסיון רב בתביעות נזיקין, שיתוף פעולה עם מומחים 

Call Now Button